Az évente kiírt versenyre minden alkalommal több száz boroscímke-terv érkezik be, melyek közül a szakmai zsűri által kiválasztott lejobb tíz cimke tervezőjének a második fordulóban már a programba bevont borászokkal közösen kell kialakítaniuk egy-egy borfajta új arculatát. Az eddigi évek során sikeres kooperációk jöttek létre a borászatok és grafikusok között. A 10 döntős pályamunka egy utazó kiállítás, és borkostoló keretében a nagyközönség számára is bemutatkozik. Magyaroszág mellett 2012 óta Párizsban, Rómában, Londonban, Helsinkiben, Berlinben, Pozsonyban, Prágában, Zágrábban, Brüsszelben, New Yorkban és Londonban, a helyi Magyar Intézetekkel közös szervezésben volt látható a kiállítás.
2016-ban a SPAR Magyarország támogatásával kerestük azokat a grafikusokat, akik új arculatot, cégért terveznek a programban részt vevő három borászat – a szekszárdi Dúzsi Tamás Pincészet, a villányi Gere Zsolt Pincészet és a neszmélyi Szőllősi Pincészet – borainak.
A fődíjat Prell Norbert nyerte, a köznöségdíjat pedig Kornoknai Kira és Hidvégi Anna vihette haza.